ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a KONZOLMANIA.HU webáruháznak (a továbbiakban Webáruház), figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább feltüntetett elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A Webáruház használatához kapcsolódó olyan technikai jellegű tájékoztatásokat, részletes feltételeket, melyeket jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a Webáruház felületein elérhető további információk tartalmazzák.

A Webáruházon keresztül, elektronikus úton megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az KONZOLMANIA.HU nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Az KONZOLMANIA.HU semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ön a Webáruház használatával, megrendelésének leadásával vagy a regisztrációval elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Jelen szerződés 2017. július 31-től határozatlan ideig érvényes.

Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

2. Rendelési információk

2.1. Regisztráció
2.2. Rendelés menete
2.3. Adatbeviteli hibák javítása
2.4. A megrendelések feldolgozása
2.5. Termékek vételára
2.6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
2.7. Akciók, kedvezmények, kuponok
2.8. Fizetési módok
2.9. Házhoz szállítás, információk
2.10. Megrendelés személyes átvétele

3. Szavatosság és jótállás

3.1. Szavatosság
3.2. Jótállás

4. Elállási jog

4.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

5. Panaszkezelés
6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
7. Felelősség
8. Szerzői jog
9. Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
10. Tulajdonjog fenntartás
11. Egyéb rendelkezések


1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Csányi Zoltán E.V. (a továbbiakban KONZOLMANIA.HU)
Székhely: 2500 Esztergom, Madách Imre út 2.
Bolt címe: 2500 Esztergom, Madách Imre út 2.
Adószám: 48826084-2-31
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info (kukac) konzolmania (pont) hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 646-48-28

2. Rendelési információk

2.1. Regisztráció

A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül és a vásárlásnak sem feltétele az érvényes regisztráció. Azonban, ha Ön regisztrálni kíván a Webáruházba, akkor a következő adatokat kell megadnia az KONZOLMANIA.HU részére:

Név
E-mail cím
Jelszó
Telefonszám
Szállítási cím
Számlázási cím (amennyiben az a szállítás címétől eltér)
Születési év

A regisztráció sikeréről az KONZOLMANIA.HU e-mailben tájékoztatja Önt. Ön jogosult a regisztrációját bármikor törölni az INFO@KONZOLMANIA.HU e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az KONZOLMANIA.HU köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ön felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős. Amennyiben Ön tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az KONZOLMANIA.HU-t.. Ön vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

2.2. Rendelés menete

1) A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosárba helyezést követően a kosár tartalma automatikusan megjelenik a képernyőn.Amennyiben szeretné a vásárlást tovább folytatni úgy a későbbiekben a koráshoz bármikor hozzáadhat a „kosár” gombbal termékeket. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a a kosárba helyezett termékek listáját a Webáruház jobb felső sarkban található „Kosár” gombra kattintva. A megjelenő felületen módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is a kosarából azt a „szemetes” gombra kattintva. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

2) Ha mindent rendben talált a kosarában, akkor a „Fizetés” gombra kell kattintania. A megjelenő felületen vagy bejelentkezik a Webáruházba vagy regisztrál vagy a „Regisztráció nélkül vásárolok” lehetőséget választhatja. Bármely lehetőséget választja, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet értelemszerűen ki kell töltenie és a „Tovább” gombra kattintania.

3) Átvétel módja: (személyes átvétel) Az előző pontban meghatározott adatlap kitöltését vagy a bejelentkezést követően tudja kiválasztani az átvételi módot és a „Tovább” gombra kell kattintania.

4) Fizetés módja: A megjelenő felületen válassza ki a legmegfelelőbb fizetési módot és kattintson a „Tovább” gombra.

5) Rendelés véglegesítése: Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelés végleges elküldése előtt még utoljára megtekintheti a kosárba helyezett termékeket. Itt már a kosár tartalmát módosítani nem tudja. Ha mindent rendben talált és elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket illetve az Adatkezelési Tájékoztatót az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával akkor a „Megerősítem a rendelésem” gombra kattintva tudja elküldeni az KONZOLMANIA.HU részére a megrendelését.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, hogy ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezen adatok alapján kerülnek számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termékek. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

2.3. Adatbeviteli hibák javítása

Önnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés KONZOLMANIA.HU részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

2.4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 9:00-17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra minden megrendelés.

2.5. Termékek vételára

A Webáruházban megjelenítet termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza az esetleges kiszállítás költségét. A kiszállítás költségeiről az ÁSZF 2.9. pontjában tájékozódhat. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

2.6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ön által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését az KONZOLMANIA.HU késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, az esetleges szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha Ön rendelését már elküldte az KONZOLMANIA.HU részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 munkanapon belül jeleznie kell aZ KONZOLMANIA.HU felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles megvásárolni a terméket, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg az KONZOLMANIA.HU -tól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. E visszaigazoló e-mail az KONZOLMANIA.HU részéről az Ön által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre az KONZOLMANIA.HU és Ön között.

Az KONZOLMANIA.HU fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy egészben) 10 munkanapon belül visszautalásra kerül az Ön részére.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződésre Magyarország joga irányadó.

2.7. Akciók, kedvezmények, kuponok

Az KONZOLMANIA.HU oldalon, hírlevélben vagy más felületen megjelenő, de az KONZOLMANIA.HU áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alap esetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egy féle kedvezmény érvényesíthető. Ez a korlátozás nem vonatkozik a hűségpontok felhasználására, valamint olyan akciókra, ahol a többes felhasználás külön engedélyezve van.

2.8. Fizetési módok

Webáruházunkban Ön a következő fizetési módok közül választhat:

Fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával a boltban.

A vásárlásakor érvényes fizetési feltételeket jelen oldalon találja részletesen.

2.9. Házhoz szállítás, információk

Kiszállítási határidő

A szállítási határidőről a termék adatlapján találhat pontos információt, de általánosságban véve a megrendelés teljesítés 2-5 munkanapon belül történik. Amennyiben egy rendeléshez Ön több terméket is választ, minden esetben a kiválasztott termékek adatlapján szereplő leghosszabb szállítási határidő a mérvadó. Az KONZOLMANIA.HU törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem vállal felelősséget azért, ha a fenti szokásos szállítási idő rajta kívül álló okok miatt (pl. beszállító késedelme) nem tartható. Az esetleges szállítási késedelemről az KONZOLMANIA.HU Önt értesíti a megrendelés vagy a regisztráció során megadott email címen.

2.10. Megrendelés személyes átvétele

Lehetőség van a megrendelt termékeket esztergomi üzletünkben (2500 Esztergom, Madách Imre út 2.) személyesen is átvenni előre leegyeztetett időpontban. 

Nyitva tartás: Hétfőtől Péntekig 09:00 és 17:00 óra között, szombaton 09:00 és 12:00 között, de előzetesen mindenképp egyeztessen a vevőszolgálatunkkal, hogy mikor szeretne menni a megrendelésért.

3. Szavatosság és jótállás

3.1. Szavatosság

Kellékszavatosság

Ön az KONZOLMANIA.HU hibás teljesítése esetén az KONZOLMANIA.HU-val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet (pl. kijavítás helyett kicserélést kérhet), az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az KONZOLMANIA.HU adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az KONZOLMANIA.HU-val..

Ön közvetlenül aZ KONZOLMANIA.HU-val szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az KONZOLMANIA.HU-tól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az KONZOLMANIA.HU csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben aZ KONZOLMANIA.HU bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (fogyasztó). A termék (ingó dolog) hibája esetén Ön, amennyiben fogyasztónak minősül – választása szerint – a 0. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Atermék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ön a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (KONZOLMANIA.HU) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó (KONZOLMANIA.HU) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (KONZOLMANIA.HU) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

3.2. Jótállás

Az KONZOLMANIA.HU nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna. Amennyiben a fent hivatkozott Korm.rendelet mellékletében nem szereplő és a Webáruházban megjelenített termékre vonatkozóan a KONZOLMANIA.HU a gyártó által biztosított jótállási időt biztosítja (Önként vállalt jótállás), erről a termék leírásában az KONZOLMANIA.HU tájékoztatást ad.

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Ön az alábbi címen érvényesítheti:

Név: KonzolMánia 2500 Esztergom, Madách Imre út 2.
E-mail: info (kukac) konzolmania (pont) hu
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az KONZOLMANIA.HU nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.

4. Elállás joga

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. állateledel, táplálék-kiegészítők, kozmetikai termékek), vagy kifejezetten a vásárlónak gyártott termék esetében (pl. kutyaházak, akvárium világítások). Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

4.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével aZ KONZOLMANIA.HU részére. 

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a KONZOLMANIA.HU részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben az KONZOLMANIA.HU emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 30 naptári napon belül (akár a 30. naptári napon) elküldi az KONZOLMANIA.HU-nak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe az KONZOLMANIA.HU a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az KONZOLMANIA.HU 1. pontban feltüntetett raktár címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül személyesen visszavinni, vagy postai úton, vagy futárszolgálat segítségével visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 30 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék az KONZOLMANIA.HU címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.

A csomag az KONZOLMANIA.HU-hoz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Az KONZOLMANIA.HU az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 5 napon belül a z KONZOLMANIA.HU visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az KONZOLMANIA.HU által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az KONZOLMANIA.HU a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve hogy az KONZOLMANIA.HU az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a vásárló részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

5. Panaszkezelés

A vásárló a Webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát. A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím megegyezik a Webáruház ügyfélszolgálati címével:

E-mail: info (kukac) konzolmania (pont) hu
Telefon: +36 30 646-48-28
Levelezési cÍm: 2500 Esztergom, Madách Imre út 2.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt az KONZOLMANIA.HU azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az KONZOLMANIA.HU a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt Önnek átadja,

b) telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt Önnek legkésőbb az írásbeli panaszról szólórészben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbelipanaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot mi Önnel kötelesek vagyunk közölni. Az KONZOLMANIA.HU az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz Önhöz eljusson. Ha a panaszt az KONZOLMANIA.HU elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát az KONZOLMANIA.HU köteles öt évig megőrizni.

6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az KONZOLMANIA.HU és Ön között esetlegesen fennálló jogvita KONZOLMANIA.HU-val való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

7. Felelősség

Ön a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az KONZOLMANIA.HU nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az KONZOLMANIA.HU kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Ön köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Ön teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, az KONZOLMANIA.HU ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért az KONZOLMANIA.HU nem vállal felelősséget.

Az KONZOLMANIA.HU nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Amennyiben Ön a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni az KONZOLMANIA.HU-nak. Ha az KONZOLMANIA.HU jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

8. Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Az KONZOLMANIA.HU a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházon, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy az KONZOLMANIA.HU előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag az KONZOLMANIA.HU előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Önnek a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az KONZOLMANIA.HU előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja, hogy az KONZOLMANIA.HU a Szolgáltatás igénybevétele során az Ön által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

9. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

9.1. Az KONZOLMANIA.HU az árváltozás és az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. Az esetleges változások a Webáruházban való megjelenéstől számítva lépnek életbe, és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.

9.2. Az KONZOLMANIA.HU jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

10. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

10.1. A vételár teljes kifizetéséig a termék az KONZOLMANIA.HU tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – az Ön birtokába kerül, felelősséggel tartozik az KONZOLMANIA.HU irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

11. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

11.1. Az KONZOLMANIA.HU fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. július 31